- Hem fet l'activitat 4: Com és el paraigua? Treballem el concepte de les formes i els materials: rodó, quadrat, ovalat, de fusta, de roba, pàgina 73.
- Hem treballat l' activitat 5: Quants euros portes al moneder? Estudi dels diferents tipus de monedes i lectura d'un petit diàleg, pàgina 74.
- Hem acabat el tema amb l' activitat 6: Què hi ha a l' aula?:Llegint i comentat què hi ha a l'aula, pàgina 75.
- Hem copiat a la llibreta tot el compendi gramatical que faltava, pàgines 243 i 244: materials, formes, mides, les coses de classe, els dígrafs, els pronoms demostratius neutre, pronoms quantificadors indefinits...i el quadrat. Què he après?
Us animo a guanyar, diàriament, el combat del curs: treballant, estudiant, preguntant, aprenent... I si, en algun moment, us atura algun trist atzar, recordeu que jo estaré al vostre costat. Ànims i endavant!!!
Abril 74.....Com ara?
dimarts, 9 d’abril del 2013
Llengua Catalana 3r Acollida
Avui....
Ciències Socials 4t Acollida
Avui....
4. Ha vingut el Coordinador LIC del centre i ens ha fet una magistral classe per treballar el resum, el subratllat i extreure les idees principals d' unl text:.(en aquest cas: Les algues, aliment de futur). Tèniques per fer parlar el nostre alumnat d' una manera gradual: primer paraules i desprès la contrucció de frases.
- Hem explicat: La crisi dela Restauració i dictatura ( 1917 - 1931 ), pàgines 156 i 157.
- Hem llegit i contestat les seves preguntes de comprensió:
- Anota els tres problemes més greus que hi va haver entre 1917 i 1923.
- Quines conseqüències van derivar d' aquests problemes?
- Explica en què va consisitir la conflictivitat social a partir del 1917.
- Indicar si són vertables i falses una sèrie de frases.
4. Ha vingut el Coordinador LIC del centre i ens ha fet una magistral classe per treballar el resum, el subratllat i extreure les idees principals d' unl text:.(en aquest cas: Les algues, aliment de futur). Tèniques per fer parlar el nostre alumnat d' una manera gradual: primer paraules i desprès la contrucció de frases.
Ciències Socials 1r Acollida
Avui....
- Passem a vere qui a fet l' esuema que teníem de deures.: Les colonitzacions gregues, pàgina 132.
- Fem les preguntes de comprensió de Les colonitzaciond gregues, pàgines 132 i 133.:
- Quines van ser les causes de les colonitzacions?
- Què va representar la colonització per als habitants de la Península?
- Explica els conceptes de colònia i polis
- Dir per a què servixen: les muralles, un temple, una àgora, un estadi...
- Què es va consolidar, al segle V aC, sota el govern de Pericles?
- Què és la democràcia?
- Qui es consideraven ciutadans grecs?
- Qui no tenia drets?
- Quines eren les principals institucions d' Atenes?
Ciències Socials 3r Acollida
Avui....
- Hem llegit, explicat, fet el seu esquema i contestat les seves les preguntes de comprensió de la mini-unitat: El comerç internacional actual, pàgines 130 i 131.
- Quines preguntes?
- Escriure les característiques principals del comerç internacional.
- Comentar un mapa del comerç internacionsl:
Subscriure's a:
Missatges (Atom)