Us animo a guanyar, diàriament, el combat del curs: treballant, estudiant, preguntant, aprenent...
I si, en algun moment,
us atura algun trist atzar,
recordeu que jo estaré al vostre costat.
Ànims i endavant!!!
Hem exlicat, llegit, fet el seu esquema i contestat les preguntes de comprensió de l' apartat: El Bienni Conservador i el Front Popular, pàgines 164 i 165.
Donem per acabada la unitat, explicant en dos minuts ( no entraran a l'examen de dijous ) les miniunitats. L' esclat de la Guerra Civil, Les dues zones enfrontades i L'evolució bèlica, de la pàgina 166 fins la pàgina171.
Hem estudiat: Fonts d'energies renovables, pàgines 114 i 115 .
Hem exxplicat el seu text explicatiu, fet el seu esquema i contestat les seves preguntes de comprensió.
Copiar la definició d' energia renovable.
Relacionar paraules de diferents tipus d' energia amb paraules clau que l' identifiquen i defineixen.
Què és la biomassa? Quines utilitats té?
Resoldre una sèrie de mots encreuats. .
3. Deures?
Llegir el text explicatiu del consum d' enenrgia ( pàgines 116 i 117 ) fer el seu esquema i contestar les seves preguntes de comprensió individualment. Comptaran com activitats d' avluació
Hem estudiat: Els inconvenients de les energies no renovables, pàgines 112 i 113.
Hem llegit el seu text explicatiu, fet el seu esquema i contestat les seves preguntes de comprensió oral.
Quins inconvenients tenen les energies no renovables?
Hem estudiat un esquema que represnta l' explotació de combustibles fòssils
Hem escullit un títol per tres imatges. que ens mostren els efectes de la contaminació de l' aigua del mar, de l' efecte hivernacle i de problemes respiratoris.
Explicar els efectes adversos de les energies no renovables sobre el medi ambient.